Od śmierci dzieliło go kilkadziesiąt minut.

Eminem szczerze opowiedział o poważnym uzależnieniu od leków. "To g**no wymazało pięć lat z mojego życia" - zdradził raper."Wiele moich wspomnień przepadło. Nie wiem, czy kiedykolwiek braliście ambien, ale on kasuje pamięć. To g**no wymazało pięć lat z mojego życia. Ludzie opowiadają mi jakieś historie, a ja się ich pytam, czy to się naprawdę wydarzyło" - powiedział w rozmowie z "Rolling Stone".

"Niedawno widziałem mój archiwalny występ w telewizji i dziwiłem się, bo zupełnie tego nie pamiętam" - dodał raper."Lekarze powiedzieli mi, że zażyłem dawkę odpowiadającą czterem porcjom heroiny. Od śmierci dzieliło mnie kilkadziesiąt minut" - wspomina.

2 komentarze:

  1. dobrze że pokonał to uzależnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dobrze ;) Ślicznie tu u cb ;*

    Zapraszam do mnie -->
    http://patrycja-patrishia-klodzinska.blogspot.com/ . Jak się spodoba to proszę o zaobserwowanie oraz komentarz :) Na pewno się odwdzięczę.

    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń